julia / breaking dawn part 1

Alla har väll sett Breaking dawn part 1 va? Jag såg den igår. Och vad tyckte jag om den? Hm, Jag hade förväntat mig mer. Den gjorde liksom inget avtryck som andra filmer/böcker kan göra. Tex, twilight böckerna, herrejesus. Dom var bra. Och man liksom gick runt och bara tänkte och tänkte på böckerna. Just för dom gjorde avtryck!!

Och liksom, hon födde barnet och gifte sig. I en enda film?! Vad kommer hända sedan då? I part 2? Jag tyckte dom kunde allt göra dom större "händelserna" lite bättre.
Men som sakt, böckerna är helt klart mycket bättre och Twilight kommer aldrig komma upp i Harry Potters nivå!
(Angående uppdateringen nu, den är sämst. Elin är i London över helgen och jag, Julia ligger sjuk. Men jag kollar på grymt mycket film, så det kanske dyker upp filmtips senare.  )

Kommentarer
Postat av: SOFIA

finns den att ladda ner nu? :D

2011-12-09 @ 22:09:37
URL: http://thenewyorkthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0