julia / julshow och disney

Ifall om jag säger att jag har varit utkläd igen. Syftar på den HÄR gången då var jag var utkläd till Marge Simpson.
Men, idag var det dags igen att klä ut sig! Men, idag var det ej någon uklädningsdag. Utan niornas julshow!
Jag fick då äran att vara den onda styvmamman i askungen. Det var ju riktigt kul och intressant.
In action med askungen på scen. Att spela teater och vara utkläd är riktigt roligt!
Här är också jack (syns dock inte) gus, och tjejmusen i askungen. Istället för att göra klänningen fin, förstörde dom den. Klänningen som ni ser på bilden är cirka 2 meter hög.
Och så dom två elaka styvsystrarna. Om ni undrar varför dom är såååå jätte vita i ansiktet är för att det är teater smink och det måste ju synas på långt håll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Teater är det bästa jag vet! Inte bara för sminket och kläderna utan för att hoppa in i en roll är alltid roligt för du kan utveckla den sååååå mycket! :D

2011-12-22 @ 08:13:29
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Det låter bra! :)

Vad gör du nu?

2011-12-22 @ 15:52:53
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0