julia / lögner (pretty little liars)

Om ni tänkte samma sak som jag, att Pretty little liars är ytlig skit serie så har ni fel fel fel fel fel fel fel!
Den handlar inte bara om 4 tjejer och killar och smink och killar igen. Den här serien är så mycket mer.
Jag lånade boken i all hast och nu måster jag läsa dom andra tre böckerna. Dock så tänker jag vänta med att kolla på serien så jag inte blir besviken.
Författare: Sara Shepard
Antal sidor: 230 sidor
Favorit karaktär, varför?: Aria lätt, hon är enkel. Inte tävlingsinriktad som Spencer och jag känner igen mig i henne själv. Det ska bli spännande och se hur hon och dom andra vännerna utvecklas.



Mystiska meddelanden sprider skräck i tjejgänget. Vem är det som vet allt om dem? Även deras mörkaste hemlighet.
Kan det vara Alison, bästisen som försvann spårlöst från den där pyjamaspartyt för tre år sedan och som inte har synts till sedan dess?


LÄS DEN!

Kommentarer
Postat av: Andrea :D

Åh,den är så bra! Vill ha de resterande böckerna! Och det finns 12 stycken hittills på engelska,eller jag tror det var 12! Fast omslagen skulle man kunna skippa..

2011-12-28 @ 13:19:47
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0