julia / språkresan

Språkresan är en lättläst bok, som handlade om? Ja, en kille som heter Max. Han åker på språkresa till England. Han är egentligen en stor datanörd som bara sitter vid datan och spelar hela tiden. Men nu har hans mamma fått nog och har skickat iväg han på en språkresa.
Han kommer hem och är annorlunda, det märker hans mamma direkt. Vad hände egentligen i England? Det får du reda på om du läser Språkresan!


Vad gillade jag med den här boken? Hm. Kan säga såhär. Vad gillade jag INTE med boken? Max, huvudpersonen. Han hade ingen personlighet. Och Leo och Simon, kom igen. Inga personlighetsdrag alls och man känner inte alls igen sig i karaktärerna.
Den här boken var en flopp och jag har nu brytit mitt mönster. Den här boken passar inte alls in någonstans. Och jag rekomenderar den inte alls.


Författare: Mats Berggren
Antal sidor: 159 sidor
Betyg: 1/10

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad tråkigt att det inte var en bra bok! :(



sv: minns inte om jag svarade, men jag har gjort min header själv! :D Gjorde den i Photoshop. Taaack! <3

2011-12-09 @ 18:47:00
URL: http://adaras.se
Postat av: Lucy

Hejsan! Har en liten utlottning på min blogg om boken "Sju jävligt långa dagar", kika gärna in! :)

2011-12-10 @ 10:44:24
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0