julia / pump up the volume



Ni vet ju hur svag jag är för 90,80 - tals filmer. En djävuls romans och St Elmo's fire är två underbara filmer som jag har recensionerat på tidigare. Se dom!!! Och ge gärna tips på andra bra filmer. Det behövs alltid då jag älskar att kolla på lika mycket film som att läsa böcker.


Den här filmen är fantastiskt som alla borde se minst en gång i sitt liv. Den är riktigt fullständigt enastående!
Filmen är inspirerande, gripande, och en stark film. För er som är  intresserade av politik, så denna film för er.
Den här filmen har också tilltalat mig, och givit mig känslor som jag inte trodde att man kunde uppleva. Denna film är absolut en av mina favorit filmer!


Mark är en blyg skolkille som driver piratradiostation och nattetid framträder som DJ:n Happy Harry Hard-on. Harrys sändningar väcker starka känslor hos unga lyssnare och han blir stor idol, till vuxenvärldens förtret.



Kommentarer
Postat av: LIEEYA - ART MY WAY ♡

Hej!

Det är en månad sedan jag skaffade min blogg i samband med att jag började teckna. Så nu firas detta på bloggen genom att ha en tävling. Kika in och tävla du också!! / Kram, Lieeya

2011-12-17 @ 13:36:52
URL: http://lieeya.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

tänkte kika förbi här och önska dig en fin lördagskväll ;)

Och nu jag ändå är här tänkte jag att tipsa om ett läsvärdig inlägg om hur man kan tjäna LÄTT lite extra pengar på bloggen. Så om du är intresserat tveka inte och klicka på länken :)

-

http://sense.webblogg.se/2011/december/chayenne-tipsar-1.html

ps. Det tar bara några sekunder av din tid ;)

2011-12-17 @ 15:48:29
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0