julia / julklappsböcker 2011 ?

Detta är mina julklappsböcker! :D Tack så himla mycket!

 

 

Skoja bara....

 

Detta är mina OLÄSTA böcker i bokhyllan. Det känns som om jag läser ut böcker hela tiden, men vilka böcker? Biblioteksböcker...Varför kan jag inte läsa mina egna böcker? Och hur kan jag ha fått såhär mycket böcker ?!

 

Mitt mål 2012 är att läsa ut mina egna böcker. Så fort som möjligt för det är verkligen spännande böcker som kommer ut i vår. Läsa Läsa Läsa Läsa Läsa Läsa.

 

 

Jag har också köpförbud utav böcker. FÖRUTOM För evigt som är den sista delen av Maggie Stiefwaters serie. Som jag bara måste äga och då passar mitt presentkort jag fick i julklapp.

 


Kommentarer
Postat av: Andrea :D

Oj,vad många olästa du har! Varför har jag alltid max 10 olästa? Hmm..Jag köper ju många också,vad händer egentligen?

2011-12-27 @ 21:37:35
URL: http://andypandycool.blogg.se/
Postat av: Felicia

Magi är superbra!

Själv har jag bara 14 olästa :)

2011-12-29 @ 23:02:06
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Micaela

Sist jag kollade hade jag ca 30 olästa böcker i min bokhylla... Tyvärr blir det inte så mycket läsning för skojs skull när jag måste läsa så otroligt mycket till universitetet :/ men som tur är så verkar vårens kurs mycket enklare så jag hoppas att jag kan plöja igenom ett par stycken!

2012-01-04 @ 00:10:50
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0