julia / shopping i Nov/Dec 2011

Herregud, ibland är det nästan lite pinsamt hur mycket böcker jag köper. Nu när vi ändå håller på och gör om i mitt rum och jag ska få en hel vägg med hyller så det blir som en bokvägg. Så tänkte jag att jag kunde visa mina nya senaste böcker! Som ni ser är jag inne i ett "chick-lit, tjejböcker" nästel.



Innan jag dör jag har läst flera recensioner och den boken har fått bra kritik.

Ungdomsbok och en Chick-lit bok!


taadddaaa! En engelsk bok. Min första. Och dessutom av Meg Cabot. Har då dock inga större förväntningar. Haha. Jag har läst Funny Valentine av Amy Jenkins och den boken är bland dom bästa böckerna jag har läst!

Min andra Jenny Lebb bok. Jag har På grund av Leon och den är riktigt bra. Har dock inte läst ut den, men jag har typ läst halva. Hehe. Och så en tjock Chick-lit bok på 500 sidor!

Alla böcker är loppis eller second hand fynd ifall någon undrar. Alla böcker är nya, vilket är underbart för mig och min plånbok. Allstå, att köpa nya böcker för 5 kr/styck. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0