julia / om du var jag

Agnes och Louise lever sitt liv. Dom har tagit studenten precis och bor tillsammans i sin egna lägenhet. Dom är som tvillingsjälar men ändå så olika. Agnes är tråkig och inte speciellt imponerande medans Louise är snygg och rolig. Men så händer något, Agnes träffar en kille som kommer rätt in i hennes liv.

Och nästa dag är Lousie försvunnen. Där står Agnes själv i en lägenhet och undrar vad som gick snett och har tusen frågor. Altt var som så lätt vart plötsligt så svårt. Och jobbade verkligen Louise i garderoben på en strippklubb? Många frågor kommer att dyka upp i Agnes huvud, och svar kommer hon få.

 

Författare: Jessica Schiefauer

Antal sidor: 231 sidor

Betyg: 2/5

läs den /  inte: rolig, och lätt att ha brevid om man läser en svårare bok / ganska tråkig handling, har läst 20 såna här böcker tidigare.

Man kan ju tycka och tänka vad man vill om den här boken. Den är så lätt att beskriva. Det tog mig bara några sekunder att skriva om handlingen. Den berörde mig inte och den lämnade inte något avtryck efter sig. Och det var ganska skönt att den tog slut ganska snabbt. Jag har tröttnat lite på såna här böcker, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0