Julia / Läst i mars och första april

Hej! Det är första april idag och 6 dagar till påskafton och min 16-års dag. Har ni blivit lurade något? Jag vart det imorse när mamma slängde upp dörren till mitt rum och såg jättearg ut och sa "klockan är halv 3!! nu måste du gå upp. Skärp till dig!" Jag som får ångset för att sova för länge sprang upp ur sängen och kastade mig genom dörren och kollade på klockan. Halv tio. Såklart sitter hela min familj utanför vid TV och skrattar och säger APRIL APRIL!

Men nu åter till saken. Vad har jag läst i mars?
Totalt: 10 böcker
Jakten på WondLa
Tusen gånger starkare
Hungerspelen
Fatta eld
Norwegian wood
Den andre Will Grayson
Justin Case
Pojkarna
Sju jävligt långa dagar
Mitt skitliv
Bästa bok: Hungerspelen, Norwegian wood och Sju jävligt långa dagar.
Sämsta bok: Pojkarna eller Justin Case eller Mitt skitliv
Sammanfattning av mars månad: Den här månaden har varit seg och tråkig. Läste bara tråkiga böcker förutom typ 4 stycken som var läsvärda och bra. Men hoppas arpil blir bättre!
Planer för april: Gone serien utav Michael Grant. Håller på med Övergivna, så jäkla bra. Har också Dash och Lillys utmaningsbok liggandes som jag snart vill läsa!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Önskar att jag också kunde skriva om vilka böcker jag läst på en månad! Känns som tiden aldrig riktigt räcker till att ta sig igenom 10 böcker per månad :/ dock brukar jag tänka att jag kompenserar genom att läsa 5 böcker samtidigt :D

2012-04-01 @ 16:03:13
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0