Julia / Nya böcker

Här ser ni lite nya böcker jag har samlat på mig under veckorna jag inte har bloggat. JAG KAN INTE FATTA ATT JAG HAR FÖR EVIGT I MINA HÄNDER. Lite efter men vafan, det va värt väntan. Ska börja läsa den ikväll.
Skyddad identitet vann jag på biblioteksrådet i skolan till klassen. Hoppas det är mer än bara jag som vill läsa den. Haha.
På vinst och förlust köpte jag på bokrean för 15 kr. Ska ska ska läsa den snart.
Glashuset är ett recensionexemplar från Styx. Tack tack så mycket!
Dracula är ett seriealbum. Har fått för mig att jag gillar serier. Hmmm.
För evigt det är kärlek rakt igenom allstå.
Darlah handlar om en resa till månen. Fick den gratis ifrån mitt stadsbibliotek på världboksdagen. Sånt gillar vi!

Ha en bra valborgskväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

För evigt är så braaaa!!

2012-05-01 @ 22:27:23
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0