Julia / Tips

Vissa älskar att göra egna smycken, andra älskar musik, vissa människor tycker om att måla. Men, jag älskar fotboll!
Igår visades det en SUPER bra intervju med sveriges största fotbollsspelare just nu, Zlatan Ibrahimovic. Han är ju inte bara en fotbollsspelare för mig, utan min stora idol.
Jag tycker verkligen den här intervjun med Zlatan ska ses av ALLA människor. Till er som har vänner som uttrycker sig så fint som "zlatan är en diva för han aldrig springer", Ni kan ju tipsa om den här intervjun. Eller bara be dom att dra åt helvete.

Men jag tror att den här skulle förändra allas syn på honom.
HÄR kan ni se den på TV3 Play.
Ikväll möter Milan Barcelona och vi får hoppas på det bästa. Grande Milan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0