Sammanställning juli och augusti 2012

Hejhej! Glömde ju bort att göra en sammanställning med Julis lästa böcker. Så jag tar både Augustis och Julis lästa böcker. Ligger dock lite efter med recensionerna, men min tid går åt till så mycket annat. 
 
 
JULI
Antal lästa böcker: 12 böcker
Bästa bok: Min bästa väns dotter & Små citroner gula
Sämsta bok: Gud på en harley davidson
Bästa fantasy bok: Har inte läst någon med fantasy inslag.
Bästa roman: Gå vidare
Engelska böcker: 0
Svenska böcker: 12
Bok kan jag tänka mig att läsa om: Min bästa väns dotter
Lånade böcker: 7
Fått/recensionexemplar/köpt: 5
Böcker i en serie: För evigt #3 vargarna i Mercy falls & Pretty litte liars #2 #3 #4 #5 De utvalda - Monstrets dotter #2
 AUGUSTI
Antal lästa böcker: 13
Bästa bok: Robothjärta
Sämsta bok: Ingen. Tyckte alla var läsvärda.
Bästa fantasy bok: Över näktergalensgolv
Bästa roman: Som om jag vill vara 
Engelska böcker:
Svenska böcker: 13
Bok jag kan tänka mig att läsa om: Jagad och Att vara Nikki
Lånade böcker: 11
Fått/recensionexemplar: 2
Böcker i en serie: Klara  serien #1 & 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0