Bibliotekslån och julpynt

Hejhej. Glad andra advent! Snart snart snart är det jullov, jag tänker bara slappa och kolla på film, och såklart läsa böcker. Ett lov skulle sitta helt rätt just nu, men om två veckor så. ♥
 
Jag har nu iveckan lånat hem 4 böcker från mitt skolbibliotek som jag tänker läsa ganska snart. Det är jag som är Caroline håller jag på och läser just nu, den har börjat väldigt bra. Caroline är så häftig! Eldens hemlighet tror jag att kommer bli en stor favorit hos mig och mina förväntningar är ganska så höga! 
 
 
Idag har jag besökt en loppis här i trakten och hittade lite fynd. 
 
Två Bland tomtar och troll för 1kr styck. I helt perfekt skick och jag vill minnas att jag en gång i tiden har ägt den vänstra, men jag har inget minne av vart den kan ha tagit vägen. I samma låda fanns också Bröderna lejonhjärta, men tyvärr utan rygg vilket var så synd! 
 
KOLLA! En tomtenisse som läser en bok, det här känns så nördigt men såklart bokhyllan också ska få bli pyntad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0