Nya fynd att ställa in i bokhyllan.

Hejhej! Häromdagen så hade jag verkligen en bra dag. Hittade många böcker på en secondhand-affär för nästan inga pengar alls! Är det något jag gillar så är att fynda billiga böcker. Vi tar en titt vad jag hittade! 
 
Eftersom Torka aldrig tårar utan handskar har fått så bra kritik av varenda människa jag mött så är jag väldigt nyfiken på att läsa hans andra böcker. Jag lyckades hitta tre böcker som han har skrivit, och för 30 kr totalt så var dom mina! 
 
Den första boken handlar om två barn som är judar och måste fly, jag tycker omslaget är så himla fint och gulligt. Jag hittade äntligen nästa del i Sagan om ringen, jag har den första boken här hemma och den är också köpt i en secondhand-affär. Jag har varken läst eller kollat på filmerna, men snart är det dags känner jag. Barack Obamas bok är säkert jättebra, men det är sååååååååån liten text och är på 500 sidor, så om den blir läst någongång får vi väl se...
 
 
Det här är en serie som jag faktiskt inte har hört talas om tidigare. Men serien verkar vara väldigt bra och lättläst. Ser fram emot att få läsa något nytt, det var längesen jag läste något övernaturligt. Har kanske nån utav er läst den här serien? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0