One Directions nya bok

När jag var i Ullared och typ shoppade så handlade jag med mig One Directions nya bok för ynka 29 kronor. Jag  är inte ett inbitet fan men jag tycker om deras musik (och ska på deras konsert den 8 maj!!!). 
 
Boken innehåller interjuver och typ "det här visste du inte om Niall" tillexempel, det var intressant att läsa och några nya saker lärde jag mig nog allt. Det fanns mycket bilder och listor finns i boken. 
 
Den är väldigt tunn och är ganska lättläst så det tog inte en lång stund att läsa ut den, bara en kväll faktiskt.
 
Det var verkligen kvalite på bilderna, inget fuskbygge här inte. Dock så kunde boken få vara 50 sidor längre, boken innehåller totalt 61 sidor. 
 
Intervjuer om hur dom sökte till x-factor, vad man ska göra på första dejten, hur deras liv såg ut innan dom blev kända finns i boken med bra svar. 
 
Ja, om du är ett inbitet 1D fans så tycker jag nog allt att man ska läsa den. Det dyker upp lite nya saker i boken som jag inte hade någon aning om tidigare, och Niall, MARRY ME? 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dock är det ju inte deras egna. Vad roligt, jag ska också dit:D

2012-12-11 @ 17:50:15
URL: http://www.veronicafs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0