Elin / Äntligen mot våren


Vi går ju äntligen in i vårtider. Gud vad jag älskar våren. Värme, fågelkvitter, blommor, solsken, solglasögon, sitta ute och dricka te eller kaffe. Ja, våren för verkligen så mycket härligt och även här inne. Ibland måste man fräscha upp lite granna och jag var så trött på den gråa färgen och ville ha något pastellit. Det fick bli åt det Mintgröna hållet. 

Men det finns en del annat som är nytt också, förutom bakgrundsfärgen så har jag bytit färg på länkarna och ändrat typsnitt. Sedan, om ni slänger blicken åt höger i menyn, så har jag skapat två helt nya "överkategorier" eller hur man ska säga. En för mig, och en för Julia. Mest för att ni ska hålla bättre koll på vem som skriver och ifall ni söker något speciellt.

Vad tycker ni? Floppen eller toppen? Iallafall, välkommen våren och hoppas att ni tillsammans med oss skapar en riktigt fin bokvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0