Elin / Bokrean



Införskaffat flera nya böcker till min bokhylla, som tyvärr visas genom universums sämsta bild. Ska inte bara klaga på blogg.se då jag inte tidigare orkat fotografera, så det fick bli i dåligt ljus, men blogg.se drar ner något så otroligt på bildkvaliteèn. Iallafall, nya böcker var det ja. 

Översta är Kommer aldrig mer igen skriven utav Hans Koppel, eller Petter Lidbeck som han heter när han skriver barnböcker. 25kr fick jag betala för den på Bokskottet i Stockholm. 
Den andra överifrån, är en skrivbok som kostade 29kr inne på pocketshop på centralstationen i Stockholm.
Tredje och fjärde handlade jag nu ikväll på Konsum här i vingåker. 39kronor styck och verkar mycket lovande i mina ögon.
Den sista, den efterlängtade - Elsas hemligheter hittade jag för otroliga 69(!!!!!) kronor också på bokskottet i Stockholm. Vadå hej glad plånbok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0