julia / läsrapport Januari 2012

Jag tänkte nämligen börja med en ny sak. Läsrapporter för varje månad.
I denna månad (januari) har läst cirka: 15 böcker

Elsas hemligheter
Andens kraft / vampire academy
Kasta syra
Löftet / vampire academy
I skuggan av San Siro
Skuggkysst / vampire academy
Ett år senare
Fruset blod / vampire academy
Förlorad ängel / hush hush
När jag lät dig gå
Törst / vampire academy
Imorgon när kriget kom
Sommar i New York
Om jag stannar
Fallen ängel / hush hush
(klick bara länkar till mina recensioner)
Januari har varit en bra läsmånad, inte annars. Kallt och förjävligt. Jag har haft ett sådant otroligt bra läsflyt denna månad. Hoppas det håller i sig hela februari, dock är det väääldigt mycket i skolan. Hm, de bästa böckerna jag har läst januari är Vampire Academy och Imorgon när kriget kom och fallen ängel.
Trevlig Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0