julia / stallkompisar favoritserie #1

När jag sa till mina vänner att jag har börjtat kolla på Stallkompisar fick jag till svar "jag kollade på det när jag var 10 år" " Är inte det den serien för 10 åringar?". Jo, sa jag. Men who cares?

Jag tyckte serien är jättemysig och jag ville också befinna mig i ett stall. Tyckte inte alls om hästar i vanliga fall, visst det kan vara kul att rida någon gång ibland. Men i den här serien ser allt mycket roligare ut, och deras natur som dom rider i. Jätte fin!

 

Och precis som Tyra Sjöstedt säger så är hästskötare inte världens vänligaste människor att ha med att göra direkt. Det är att älsk hata Veronica men även Stevie,Lisa och Carole är lite egoistiska ibland och tror att dom vet allt. Ibland gillar jag henne, ibland inte. Men jag tycker dock inte om Carole. Hon ska liksom bestämma och tycka synd om sig själv hela tiden...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0