Elin / Vårfräscht!

Nej ni läste faktiskt inte fel. Det är Elin som är tillbaka och knapprar på tangenterna och eftersom det var 16 dagar sedan sist vi hördes, tyckte jag det var dags igen. Egentligen har jag inget mer att komma med, då jag haft en period jag inte tagit igenom mig en enda hel bok. Men tänkte flika in att om ni inte har sett det, så har jag fräschat upp bloggen litegrann. Bara för tillfället, innan Julia tröttnar. :) Hon gillar aldrig enkelt! Suuuuck.... Jag som älskar stilrent. 

Nu är jag iallafall tillbaka med läshjärnan och bokstavsögonen och kommer förmodligen komma mer något vettigare inlägg nästa gång. Men det kan finnas guld bakom varje sten! Vi ses snart! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snyggt!

2012-01-25 @ 20:31:16
URL: http://kajsatuolja.se
Postat av: Patricia♔

Välkommen tillbaka:) haha

2012-01-26 @ 13:46:05
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0