julia / 2011:as utgivning av böcker.

Detta år har varit ett fantastisk bokår. För mig och för alla bra böcker som har kommit ut iår. Jag har då inte läst allihopa som är på bilden, och det är inte alla böcker. Men det är dom böckerna jag tycker verkar bra. Måste läsa vampire academy snart. Jag har precis läst ut Sommar i New york. En mycket bra bok!
The Carrie Diaries. Julias recension.
Mycket mer än så. Elins recension.
Gå på djupet. Julias recension.
Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag. Julias recension.
Mycket mer än så. Julias recension.
Den vita katten. Julias recension.
Kär i kärleken. Julias recension.
Baristas, andra boken. Julias recension.
Feber. Julias recension.
De utvalda, tankeläsaren. Julias recension.
Beastly, ett odjur. Julias recension.
Mitt perfekta liv. Julias recension.
Men några stycken har jag ju läst! Dock så vill jag gärna läsa fler, tex hunderspelen, förlorad ängel, när jag lät dig gå, fyra dagar fyra nätter, mm. Innan alla 2012 böcker kommer ut.
Topp 5
1. Jag är Zlatan (har ej skrivit en recension, kommer!)
2. De utvalda, tankeläsaren
3. Gå på djupet
4. Feber
4. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag håller på och läser "En Dag" just nu! Har inte sätt filmen ännu så det ska bli riktigt spännande att jämföra boken mot den senare :)

2012-01-05 @ 16:43:09
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv till Elin: Åh, blir så glad av det du skriver att jag sitter och ler. Tyvärr har det jag skriver om inte hänt mig. Jo men det första du läste, om ödet och det, var ju del ett liksom, eller nummer ett och den senaste är del två eller nummer ett så det kommer åtta till inlägg. Man kan säga att det är som en liten dagbok och det är flera dagar så hela "historien" är 10 dagar. (Okej, förvirrade nog bara det nu. förlåt)

2012-01-05 @ 20:14:52
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0