julia / 3 disney nyheter

Jag älskar ju disney och såklart har jag koll på vilka filmer som kommer ut i år. Dock så kan dom här filmerna ta uts från produktion.
John Carter
Kommer ut i Juli 2012
John Carter, en Civilkrigsveteran, blir transporterad till Mars och blir tillfånga tagen av av fyrarmade gröna marsianer.


Modig

















Kommer ut den 31 Augusti 2012 och detta är första Pixar filmer med sagostuk. Spännande! Filmen heter Modig på svenska.
I ett robust och mytisk Skottland bor den impulsiva prinsessan Marida. Även om hon är av kunglig börd, så skulle hon hellre vara en duktig bågskytt. Marida måste kämpa mot naturens oförutsägbara krafter, magi och gammal, ondskefull förbannelse i detta actionäventyr på höglandet.

Kan ni gissa vad detta är? Jo, det är Trassel ever after. Allstå, fortsättningen på Trassel. Om jag längtar? Jaaa. Ja, gud vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Åhh vad kul med en fortsättning på Trassel:) Älskade den filmen:)

2012-01-04 @ 15:23:18
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Hoppas fortsättningen blir lika bra då:)

2012-01-04 @ 16:16:50
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: aliice

åh, kommer det en fortsättning på trassel?!

den MÅSTE jag bara se! :D

2012-01-04 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0