julia / harry potter bokomslag

Dom engelska omslagen. Lite tråkiga enligt mig men samtidigt talar dom till mig att ta upp böckerna för att kolla på dom. Dom här är ju liksom "original" omslagen.
Svenska omslagen. Jag tycker dom är skit snygga, bland dom bästa omslagen. Jag skulle definitivt ta upp en utav böckerna i en bokhandel.
Ukrianska omslagen. Allstå, min tanke är att Harry Potter INTE är barnslig. Tycker dom är lite för "sagofilm" över dom. Och liksom, Rappi Notter? K-o-m i-g-e-n
Franska omslagen. Också för "sagofilm" över dom. Tycker inte alls om dom. Okej, skit fula och jag vet inte vad dom tänkte med här?
Danska omslagen. Har kan vi snacka snyggt. Så jäkla snygga, och dom är så välgjorda.
Holländska omslagen. Dom känns sådär, lite mystiska och spännande.
Slutsats: Danmarks och Sveriges omslag för Harry Potter är enligt mig dom snyggaste. Mindre snygga var nog dom franska omslagen.
Vilket omslag tyckte ni var snyggast?

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha, de franska var lätt fulast. Ser ut som världens barnböcker ju! (visst, inte för att Harry Potter är värsta vuxenböckerna men de är inte SÅ barnsliga!)

snyggast vet jag inte... jag hade föredragit movie tie-in-omslag på böckerna ;)



sv; what? :o gillar du inte Sims?! du är ju galen människa, haha! finns ju inget roligare än att sitta där och bygga ett hus från grunden och spela med en familj, bestämma allt de ska göra och vad de ska bli osv... :')

2012-01-04 @ 00:46:13
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

svenska omslagen lätt!! :D har alltid tyckt det! hihi kul inlägg!



- hihi vad kul att du gillade den outfiten! :D

2012-01-04 @ 01:11:17
URL: http://adaras.se
Postat av: Nea

Jag älskar de Holländska. De brittiska tycker jag också om. De är så härliga :D

2012-01-04 @ 01:12:24
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här och läs mer:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare och den fungerar påriktigt!



PS. jag ber om ursäkt ifall du har fått denna kommentar innan.

2012-01-04 @ 03:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0