julia / gott nytt år och mål 2012.

Hoppas ni hade en bra nyårsafton. Det kan jag säga att jag hade!

Jag har massor med roligt inplanerat 2012, london, polen, börja gymnaisumet mm. Detta kan bli ett kanon år tror jag! Tror inte ni det?

Har ni några nyårslöften då? det har jag. Några stycken.

 

- läsa över hundra böcker,  jag kör ju från den 20:e oktober till 20:e oktober. Så jag har cirka 70 böcker att läsa innan den 20:e oktober! Från 20:e oktober 2010 till 20:e oktober 2011 läste jag bara 96 böcker!!

- läsa Sagan om ringen, eragon.

- läsa minst 10 böcker på engelska. Jag är helt värdelös på det, det är ju så tråkigt att inte förstå ett svårt ord?!

och så hakar man upp sig på det.

 

JAG ÄR REDO FÖR 2012!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0