julia / shopping lista

 

Jo, jag ska ju till London i vår. Och det första jag tänker inhandla är dom här böckerna ovanför. Fotbollsböckerna är nästan viktigast enligt mig. Då jag älskar att läsa fotbollsbiografier, och fotbollsbäcker i övrigt.

Dock så kanske jag inhandlar fler böcker, om jag hittar Feber,Frost och För evigt av Maggie Stifwater så tänker jag köpa dom. Kanske Hush Hush serien också?

Jag ju har lovat mig själv och min lärare att börja läsa mer på engelska. Så om ni har några tips på några bra bokhandlar i London så hör gärna av er. Har hört att dom har något alldeles extra dom engelska bokhandlarna =)


Kommentarer
Postat av: Ebba

åå London i mitt hjärta! jag önskar att jag hade haft mer tid att besöka bokhandlar när jag var där förra hösten! men att gå på champions league-match istället var ju inte helt fel det heller ;)



sv: Jag har läst franska sedan i sexan, alltså kommer jag att ha läst det i fem år när jag åker till Frankrike! jag har inga franskakunskaper utöver den som jag har fått i skolan :) så det blir lite läskigt att inte kunna så mycket i början, men det ska nog gå bra!

2012-01-14 @ 23:02:53
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Tess

Bredvid Fortnum and Mason finns det en mysig bokhandel. Mörk, trång, liten och i hela fem våningar...

2012-01-16 @ 21:24:36
URL: http://theresesjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0