Bamse växer man inte ifrån

Nu dom senaste veckorna har jag plöjt igenom alla mina gamla Bamse tidningar som har legat här hemma. Jag älskar Bamse och hela Bamse världen, och nu vill jag bara ha mer och mer. När jag var mindre kunde jag alla namn på alla, men nu kommer jag knappt ihåg vad Bamses barn heter. Tänk vad man glömmer bort medans åren går. Jag kan ju tipsa er om att gå till biblioteket att låna tidningar! Jag har en hel hög här hemma med tidningar som tillhör biblioteket. Mycket bättre än att köpa dom! För man slänger ju ändå nästan alla tidningar tillslut. Jag har också läst tidningar som jag i vanliga fall aldrig skulle läsa...Mitt bibliotek har massor med spännande tidningar att välja emellan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Det är härligt att återupptäcka barndomskaraktärer i böcker och tidningar, jag tycker man ska hålla fast vid det :) Och det är ett jättebra tips att leta efter tidningar på bibblan, så gör jag också. Då hittar man en massa som man aldrig har tänkt på

2012-07-28 @ 09:04:36
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0