Lite allmänt skit typ.

Tjenare tjenare. Som ni kanske har märkt så är uppdateringen inte så där skit bra om man säger så. Men det är ju sommarlov och det finns massor med andra saker att hitta på än att sitta vid datan (även om jag vill det).
Jag har också opererats i knät och äter starka tabletter och dom gör mig trötta. Men inte så trötta att jag höll mig borta ifrån en bokaffär och handlade böcker...
 
TAAAADAAAA!!!!!!!! Nu är den äntligen min och jag vill så gärna börja läsa den nu nu nu. Men måste läsa klart Pretty Little Liars #2 först. Men sen så. Det här är ren kärlek kan jag säga er och den var så i bokhyllan tillsammans med Tankeläsaren. Men det är det roliga med den här boken var att på Bokia så fanns det inte, kollade överallt och nej, den fanns inte. Jag bryr mig inte mer om det, och vi åker till Maxi, och guess what?! den fanns där...Man tycker ju ändå att Bokia borde ha den. Fast den kanske var slut? xD
Sen har jag köpt lite andra böcker som ni ser. Den vandrande städerna måste ni läsa och jag måste läsa bok 2 snart och bok 3 och bok 4...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0