Bokryggpoesi.

Detta vet ni vänner har cirkulerat på flera bokbloggar. Jag vart faktiskt så sugen på att göra egna dikter utav mina bokryggar. Men ett problem var att det var så svårt att sluta! Jag skulle kunna hålla på i flera timmar och sitta och knåpa. Men iaf, här kommer mina dikter.


Gå på djupet
Kaos
Mycket mer än så
En andra chans



Saker som aldrig händer
innan jag dör
Det händer nu
Om du bara kunde se mig


I dina kläder
Befriad
för evigt


Mina hemligheter
Under Samma Tak
En plats de kallar lyckan

Kommentarer
Postat av: Lucy

Fina dikter! :)

Jättekul att läsa andras dikter ^^

Svar: Ja, jag tycker också om att läsa andras dikter. Tycker om dikter i sin helhet! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-06-07 @ 15:54:43
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0