Te inlägg.

Jag dricker nästan alltid te på hösten och vintern och i knät har jag oftast en bok. Jag tycker att te och böcker passar så bra ihop så här kommer ett litet te inlägg. Är det bara som jag dricker te? :)
 
Tre av mina tekoppar. (från vänstern) Mugg1: köpt på Flo i Krakow. Älskar att den ser ut som en fotboll. Mugg2: Födelsedagspresent från Åhlens. Mugg3: Ett loppis fynd för en 5:a
 
Mina två tekannor som jag brukar använda. Den vita är ett loppisfynd och den lilla med blommorna är konfirmations present. 
 
 
Jag har ett så ganska stort te beroende. Just nu är mitt favorit te svartvindbärste och himlagott.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Är också tedrickare, dricker minst en kopp per dag i stort varje dag året runt. På vintern och hösten blir det ibland 4 (!) koppar, te är så underbart. Lindrar alltifrån vemod till förkylning. Och så passar det som sagt perfekt till böcker :)

Svar: Tackar gud för att mina föräldrar också är tedrickare. Dom köper hem alla möjliga sorters te! Jag dricker te varje dag, till frukost och sen på kvällen. På vintern blir det fler koppar... :)
mycupoflife.blogg.se

2012-06-25 @ 18:12:33
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Postat av: Jenny Eriksson

Är också tedrickare, dricker minst en kopp per dag i stort varje dag året runt. På vintern och hösten blir det ibland 4 (!) koppar, te är så underbart. Lindrar alltifrån vemod till förkylning. Och så passar det som sagt perfekt till böcker :)

2012-06-25 @ 18:12:35
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Postat av: Andrea :D

Älskar te,särskilt när det regnar och jag läser! Mitt favoritte är dock jordgubbste :P Och jag gillar att dricka i min WWFmugg med pandor och i en mugg som är svart men blir vit när man häller i något varmt i den,som te :D

Svar: åhh, jordgubbste var längesedan jag drack. Måste köpa det. Häftigt mugg om det blir vit när det är något varmt i det. Tror mina småsyskon har sånt i dricks glas. Ifall man häller något i det så blir det en annan färg ;P
mycupoflife.blogg.se

2012-06-25 @ 18:18:15
URL: http://andypandycool.blogg.se
Postat av: Linn

Oh nej, du är inte ensam. Jag dricker ur mycket som helst. Himlagott var länge en favorit. Nu är mitt bästa te-tips att hacka ner färsk ingefära i koppen tillsammans med favoriteet. Jag älskar Earl Grey.

Svar: Det måste jag prova! Har ju alltid honung i, men det skadar ju inte att pröva! tTack för tipset! :)
mycupoflife.blogg.se

2012-06-25 @ 20:25:22
URL: http://lyckoland.blogg.se
Postat av: Pia

Jag önskar att jag gillade te :'C Jag är en sån där som går runt med jordgubbsaft i min tekopp och lådsas att jag är skitcool, för att ingen vet om den hemska sanningen. X)

2012-06-25 @ 21:10:30
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0