Hej Polen!

Hejhej, är påväg till Polen just nu. Nej, inte för att se på fotboll utanför att besöka koncentrationsläget som ligger vid Krakow. Jag är borta i ungefär 5 dagar så det blir väldigt tomt här. Vi ska göra massor med annat också i Krakow. Är det någon av er som har varit där?


Den senaste veckan har jag inte heller läst mycket, det har varit bal (gå serriöst på bal, det är så jävla roligt) och sen har jag bara umgåtts med klassen och vänner innan sommarlovet eftersom vi kommer splittras...

Men i sommar, då jäklar ska jag läsa så det bara smäller om det. :D



Jag och min kavaljer Niklas!

Kommentarer
Postat av: Anna Lagerqvist

Hej!

Jag försökte hitta en mejladress till dig, men fann ingen. Jag tänkte skicka en blogginbjudan till dig, så om du slänger iväg ett mejl till mig kan jag skicka den till dig :)



[email protected]

Svar: Har skickat ett mejl till dig nu! :)
mycupoflife.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0