Julia / yeeah?

I'am back! Saknade min bebis haha. Om man nu får kalla sin blogg för sin bebis...Men jag tror att alla bokbloggare känner likadant? :) Här kommer iaf det jag läste i maj månad 2012.

Antal lästa böcker:
15
Bästa bok total: Babbeldrottningen i New York
Sämsta bok: Mirakel
Bästa roman: Välkommen hem
Bästa fantasy bok: Norasl val. Eller om det är fantasy vet jag inte, men det är änglar och sånt ju. Tjejen med noll koll haha.
Bästa bok med spänning: Noras val
Engelska böcker: 0 ojdå..
Svenska böcker: 15
Lånade böcker: 11
Fått/recensionexemplar/köpt: 4
Böcker i en serie: Sommar för evigt 3, Ge aldrig upp 5, Till varje pris 4, Noras val 3, Babbeldrottningen i NY 2.


En bit av mig fattas - David Levithan
Välkommen hem - Johanna Lindbäck
Audrey - Robin Benway
Farsa vid femton - Joanna Kenrick
Noras val - Becca Fitxzpatrik
Kapitulera eller omedelbart dö - Sanne Näsling
Tappa inte huvudet - Meg Cabot
Tillbaka till Pompeji - Kim M. Kimselius
Sommar för evigt - Jenny Han
En sån där vidrig bok där mamman dör - Sonya Sones
Babbeldrottningen i NY - Meg Cabot
Till varje pris - Bengt. Åke Cras
Ge aldrig upp - Bengt. Åkte Cras
Juli - Tania Kjelstedt
Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver

Kommentarer
Postat av: micaela

Förstår inte hur du hinner läsa så många böcker, själv har jag inte hunnit med 15 i år!

2012-06-02 @ 21:32:43
URL: http://booksandthings.blogg.se/
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

"Resten får du ta reda på själv" och "Kapitulera omedelbart eller dö" är sådana otroligt bra böcker. Gillar dem verkligen. Vad tyckte du om dem?

2012-06-03 @ 02:33:46
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0