Läsning i Krakow

Hejhej!
Är äntligen på svensk mark igen. Fast det skulle inte göra något om jag stannade en vecka till. Hade liksom 30-32 grader i solen varje dag och så kommer jag hem hit till Sverige där det är 14 grader :o
Fast det är skönt att vara hemma igen, har saknat bloggen och internet.
 
Polen är ett jättefint land med en UNDERBAR natur. Helt sjukt vad fint det var. Staden Krakow som vi var i var också väldigt fint och hade bra shopping...Under tiden jag var i Polen så smygfotade jag några personer som läste böcker. Hehe. Köpte även lite bokiga saker!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Man

Döhärligt! :)

2012-06-26 @ 22:19:58
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0