Underground New York Public Library

Hos Micaela så har hon länkat en sida och inte vilken sida som helst. Utan det är en sida där folk har tagit kort på folk i NY vid tunnelbanan som läser böcker. Det är en rolig ide tycker jag! Tänk om någon kunde göra såhär i Sveriges tunnelbanor.

Klicka runt och njut!
Jag älskar att se alla som är uppslukna över sina böcker. Själv har jag också alltid en bok med mig överallt ifall om jag får tid över till att läsa.Min SO lärare sa "ja, och så var det ju boken som ofta åkte fram på lektionerna" Och så när min lärare påpekar att ALLA sitter med iphonen på lektionerna och när jag säger att jag gör ju inte det och då svarar många "nä, du sitter med boken istället". Haha.



Kommentarer
Postat av: micaela

Tack för länken :-)



Måste bara fråga, ska du/ni ha kvar den här bloggen? Det har ju kommit uppdateringar efter att ni gick ut med att ni startade den andra bloggen.

2012-06-03 @ 21:54:12
URL: http://booksandthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0