Vill läsa #1

Åh, det finns så många böcker jag vill läsa. Jag var inne på Goodreads (världens bästa sida) och plockade några böcker som jag vill läsa innan jag dör.

Jag tycker alltid att de "engelska, amerikanska" omslagen är så fina så jag nästan dör. Allihopa här nere har underbara omslag tycker jag. Jag känner just nu att böcker på engelska lockar mer än svenska. Jag håller nu på och läser The Future Of Us och den är väldigt bra och det går hur bra som helst att läsa på engelska! Mer engelska böcker åt folket.

Incarnate (Newsoul, #1)

Cinder (Lunar Chronicles, #1) Perfect Chemistry (Perfect Chemistry, #1)

Amy and Roger's Epic Detour The Fault in Our Stars The Fine Art of Truth or Dare


Kommentarer
Postat av: Andrea :D

Catching jordan och The fault in our stars är grymma! Amy and Roger's epic detour hoppas jag är bra,för jag har köpt den :D

BTW,har du fått min adress? :)

Svar: Jaa, jag har fått din adress. Förlåt för att jag inte har skickat boken, den ligger inslagen och är beredd på en ny ägare! :) Ska nu i helgen försöka skicka den :)
mycupoflife.blogg.se

2012-06-15 @ 20:48:51
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0