Vem är Julia?

Hejhej.

Det var ett tag sedan vi gjorde en presantion utav oss. Tror det var i september senast? Det har ju hänt lite saker sedan dess, delvis att jag är ensam nu på den här bloggen.


Iaf, jag heter Julia. Jag blir väldigt arg om någon säger något konstigt om Zlatan. Försvarar honom nästan alltid och käftar tillbaka. Är en liten fotbollsnörd och drömmer om att bli sportjournarlist någon gång i framtiden. Vill också resa runt i hela världen och göra fotbollsdokumentärer. Jag älskar känslan av att gå på Svenska landslagets matcher på Råsunda.

Att resa är något utav det bästa jag vet och jag skulle vilja besöka alla möjliga ställen i världen. Peru, Nya Zeeland, Englans alla byar, afrika, Tokyo, Nice, Rom, Paris, Madrid, Barcelona, Bangkok mm. Jag än så länge bara besökt London två gånger.

Jag tycker om att gå på utställningar, museum, marknader, konserter. Ja, olika tillställningar helt enkelt.


Djurplågeri är något utav de värsta jag vet och jag helt emot invadrar utvisning och tycker det är fel att utvisa människor. Jag tycker att alla människor ska få bestämma själva vart man vill leva och bo. Peace.


När folk frågar mig vilken som är min favoritbok så vet jag aldrig svaret och svarar olika böcker varje gång. Jag har ingen favorit men jag tycker väldigt mycket om en hel del böcker. Som till exempel, Jag är Zlatan Ibrahimovic, Himmlen börjar här, Hungerspelen, Harry Potter, alla Meg Cabots böcker, Mycket mer än så. Har många och bra favoriter.



Japp japp. Var väll inte så mycket mer tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0