Julia / Dag 2 - En bok som förändrade din åsikt om något - Twilight

Dag 2 - En bok som förändrade din åsikt om något


Jag var ett stort fan av Twilight. Jag slukade böckerna och hade Robert Pattison som bakgrund på min mobil.
Men, sen hittade jag min livs kärlek. Serien Vampire Academy. Den serien ger mig gåshud och sovlösa nätter.
Med tiden började jag tycka att, hur kunde jag ens tycka om filmerna och böckerna?! Dom är inte riktigt genomtänka och inte alls lika spännande som VA.

Twilight är inte alls samma sak som VA. VA har ett djup, Twilight är ytligt, och karaktärerna är så mycket bättre i VA. Då känns det som om dom är mina bästavänner, men inte i Twilight. Jag får inte den känslan som man SKA få.
Jag tycker inte alls om Twiligt längre. Och kommer nog inte börja göra det heller.
Inte nu, inte sen, inte aldrig.



Ledsen om jag trampar ett twilight fan på tårna. MEN...böckerna är helt okej. Det är filmerna jag inte gillar. Men vi får tacka Twilight, för tack vare det har fler och bättre vampyr serier kommit ut!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tog samma jag med förut,VA fick mig att inse hur ytlig TTS är och hur mycket bättre böcker kan vara!

2012-03-04 @ 17:47:09
URL: http://andypandycool.blogg.se/
Postat av: Zozzo

Håller verkligen med dig. Vampire Academy är helt fantastisk! Och jag älskar T-shirten :D

2012-03-04 @ 19:26:34
URL: http://bokzoem.blogspot.com
Postat av: Amelia

Sååå rätt!! VA är så bäst, älskar när man ser någon som förståt samma sak! :)

2012-03-04 @ 19:51:12
URL: http://meelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0