Julia / Februariläsning 2012

I Februari läste jag inte alls lika många böcker som jag läste i Januari. Men det gör inget. Har bara läst BRA böcker, och det är ju det viktigaste.
Men i Februari hann jag läsa:
Att åter mötas
När natten är som mörkast
Babbeldrottningen
Marshmallows till frukost
Nu är mörkrets tid
Så grydde hämndens tid
I skymningens land
På andra sidan gryningen
Jinx

Som ni ser så är det 5 imorgon när kriget kom böcker. Allstå är jag klar nu med den serien.
Månadens bästa bok utser jag till: Babbeldrottningen! Måste läsa tvåan nu!
Månadens sämsta bok: Tyvärr men så Marshmallows till frukost. Vart jätte besviken över den. Haha.
Och så gjorde jag två boktavlor. Med citat och en stycke text ur Den vita katten av Holly Black!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0