Julia / Jakten på WondLA





Eva Nio har alltid bott i sin fristad under jorden med sin robotmor Modr. Hon har ärligt talat inte träffat någon annan människa i hela sitt 12-åriga liv. Men när hennes fristad och hem förstörs tvingas hon fly för sitt liv! Och hon som inte har varit ovanför jorden tvingas leva ensam där uppe. Hon möter både vänner och fiender när jakten på WondLA setts igång.


Ja, med denna bild så är det detta jag tycker om boken. Det som är dåligt är högst upp och det är det bättre med boken är längst ner.
Jag hade då dock inte förväntningar på den här boken. Men jag vart ändå besviken. Dock kanske yngre människor uppskattar den mer än jag! :)

Titel: Jakten på WondLA
Författare: Tony DiTerlizzi
Antal sidor: 470 sidor
Betyg: 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0