Julia / Prom

Åh, vilken söt och bra film. Den Disney Channel nörd jag är så hade jag missat totalt att 2011 hade det kommit ut en ny film från Disney Channel. Jag skulle säga att den här filmen är en typisk Disney Channel film. Men jag älskar såna filmer och jag älskade den här också!
Se den för den är verkligen sevärd, och det är en lätt tonårs film helt enkelt och såna kan man ju inte få för mycket av tycker jag!

Det börjas vanka bal på skolan. Nova har kämpat och slitit i flera veckor med balen och dekorationen. Men en kväll så brinner allt upp och hon får börja om ifrån början. Samtidigt har skolans rebell Jessie bråkat med rektorn och rektorn befallar Jessie att hjälpa Nova.
Samtidigt som vi får följa Nova och Jessie får vi också följa andra par. Simone och Lucas, Jordan och Tyler, Mei och Justin. Alla par har ju en historia. Men vilka kommer hålla ihop ända tills balen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0