Julia / The hunger games

Hela dagen har jag gått runt och taggat tills ikväll. För jag såg nämligen The Hunger Love Games på bion. Jag måste säga SE FILMEN!!!!!!!!! Haha nej men. Filmen är verkligen värd att se och ja, dom har gjort en kanon tolkning av filmen må jag säga och jag absolut inte älskar soundtracken som finns på spotify.
Men dock kanske man ska läsa boken innan man ser filmen. Annars kan det va lite svårt att hänga med i handlingen. Det kan vara svårt att hänga med för det är sån så otroligt stor skillnad på Disktrikt 12 och huvudstaden. Och så får man reda mer om Gale. Men man kan ju inte allt med i filmen.
Filmen får en 10/10 och jag längtar redan tills nästa film!
PS. JAG ÄLSKAR PEETA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0