Julia / veckan färg: Svart [3]

Nu är det dags för veckans färg igen! Den här gången bjuder jag och min bokhylla på svarta böcker! Jo, det vart en hel del böcker i färgen svart, och den färgen leder överlägset över Gul och Grön.
Hittade Deluxe på en Second Hand affär. Verkar riktigt bra och jag ser fram emot att läsa den senare i sommar. Två Jenny Leeb böcker, dom är roliga och bra Chick-Lit böcker när man inte orkar läsa något svårare.
Tvillingarna <3 Twilight böcker och andra böcker. Vill läsa Vågspel snart snart snart!
Har inte läst en enda, Låt den rätte komma in fick jag av pappa eftersom han tyckte den va så dålig. Nattensbegär hittade jag på en loppis för en tia, har dock inte hört bra saker om boken men jag måste ju få en egen uppfattning!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar: SJÄLVKLART ska jag se den på bio!!:D Fast det är 15 års gräns o jag är 13(14 i april!)...Men får hoppas att dom sänker åldersgränsen på The Hungergames:) Sen i går läste jag ut Fatta eld och började läsa några kapitel i Revolt och jag är redan fast!:)Känns roligt att få "prata" med någon som har kommit nästan lika långt som jag, fast du kanske redan har börjat läsa Revolt??:)

2012-03-14 @ 19:52:10
URL: http://thegoldenrose.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Har en lite halvseriös frågestund på bloggen, fråga på!

2012-03-15 @ 13:58:13
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0