Julia // Lästa böcker i september 2012

Antal: 16

Bästa bok: Som om en drömbild

Sämsta bok: Charlotte Hassel

Bästa fantasybok: Läste ingen.

Bästa roman: Som om en drömbild

Engelska böcker: 0

Svenska böcker: 16

Bok jag kan tänka mig att läsa om: Som om en drömbild

Lånade böcker: 16

Fått/recensionsexemplar: 0

Böcker i en serie: Läste klart hela Klara serien. Som om en drömbild är den första delen i Nora Roberts nya serie.

 

 

Alla böcker:

Pistolen

Klaras egen seger

Klara i Hallondalen

Klara för start

Klaras val

Klara och fölet

Klara, färdiga och gå

Klara Andersson, hästägare

Som en drömbild

Klaras äventyrsritt

Klara på Island

Klaras nya häst

Klara och hemligheten

Klara och midsommarmardrömmen

Klara för revansch

Charlotte Hassel

 

Kommentar: 

Läste klart en serie, och påbörjade en ny. Men nöjd att jag hann läsa en hel serie, även om den är väldigt lättläst. Annars är jag nöjd, bibliotektshögen minskade lite och jag hoppas att jag snart kan börja läsa mina egna böcker snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0