Julia // 3 böcker att se fram emot!

Två mediadrottningar släpper böcker och så en bok som jag bara måste läsa. 
 
Jag måste säga att hennes omslag är ju sjukt kreativt och roligt. Jag älskar att hästan kollar ner i datan, (även om texten är för datan). Jag tycker personligen att Tyra verkar vara en tjej som har fötterna på jorden och verkar himla trevlig. Jag gillar hennes två bloggar väldigt mycket, jag kommer nog förmodligen att köpa boken när den kommer ut! 
 
 
Jag är lite trött på alla träningsböcker, träning för mig är något naturligt, något roligt. Men att skriva om hur man får drömkroppen i en bok? Njaaa, det krävs nog lite mer än att läsa ur en bok. Men jag hoppas den kommer ge inspiration till folk att börja träna! 
 
 
 
 
 
Marcus har skrivit en utav mina favoritböcker, Gå på djupet. Det är nog den bästa fotbollsbok jag har läst och rekomenderar till alla. Han har ju släppt en ny bok om rasism och eftersom det är Marcus som har skrivit den så kommer den vara otroligt bra. Jag tycker det är ett väldigt intressant ämne han skriver om så denna kommer jag absolut att läsa! 

Kommentarer
Postat av: Thereses jul

Ser också fram emot Sofi´s träningsbok. Hoppas på en liten nytändning vad det gäller träningen ;)

2012-10-18 @ 17:33:03
URL: http://theresesjul.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0