Julia // Var det någon som sa något om olästa böcker?

Jag kollade igenom min bokhylla och insåg att jag knappt har läst mina böcker, utan jag har mest lånat böcker på biblioteket. Det är så pinsamt att jag dör. Det är INTE NORMALT att ha över 100 böcker som är olästa. Jag satte ju en bokköpförbud och har faktiskt hålt det, men alltså, jag springer ju till biblioteket istället vilket inte var meningen, men så fort alla böcker är tillbaka lämnade ska jag endast läsa böcker från min egna bokhylla.
 
Detta är mina olästa pocketböcker, dom är cirka 56 stycken just nu och inte heller har jag börjat på någon, har nämligen över 10 böcker som ska läsas innan dom åker tillbaka till biblioteket. 
 
Sedan har vi också mina fina inbunda böcker som är en rejäl hög. Här känner jag att måste börja tunna ur högen, jag är så himla sugen på att läsa Vargbröder serien. Jag har ju faktiskt läst den, men kanske för 5-6 år sedan och minns ingenting. Jag har hela serien hemma och har faktiskt tänkt läsa den, men det har alltid kommit någon annan bok emellan. 
 
Har ni också lika många olästa böcker som jag? Om inte fler kanske? 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Har en hel del olästa, fast inte så många :p

2012-10-06 @ 23:38:06
URL: http://somestuff.blogg.se
Postat av: Anna - Boktycke

omg... helt plötsligt känns mina 30 olästa böcker i hyllan inte så mycket längre :)

Svar: hahahahaha, det förstår jag. Hehe. Vilken tur att jag ska bara läsa böcker från min bokhylla ett tag framåt! :)
mycupoflife.blogg.se

2012-10-07 @ 10:08:39
URL: http://boktycke.se
Postat av: Bella

Haha jag känner så igen det där med att bara springs iväg till bibblan istället ^^ dock har jag aldrig kommit upp i 100 olösta böcker. Tyvärr är det ju på väg åt det hållet dock :P

2012-10-07 @ 16:19:37
URL: http://Bellasbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0