Svarta och mörka böcker

Idag föll den första snön enligt facebook. Jag säger usch och blä, jag är inte ett stort fan av hösten/vintern. Däremot så läser jag väldigt mycket under den här perioden. Snart är det också halloween så därför jag har plockat fram mina läskigaste böcker från min bokhylla. 
 
 Beautiful dead serien har jag tyvärr inte hunnit läsa än, jag har läst blandande recensioner om den här serien. 
Den röda handsken av Holly Black är fortsättningen på Den vita katten, en bok jag jag gillade väldigt mycket. Ska försöka läsa den här, men tipsar om Den vita katten! Jättebra bok. Dracula slutade jag läsa för den för läskig, men det var några år sedan. Ska nog ta och läsa om den. 
 
 
 
 
 
 

 Glashuset av Rachel Caine håller jag på och läser just nu. Helt okej bok, det var ett tag sedan jag läste om vampyrer. 
 
Rör mig inte har jag bara läst bra recensioner om, så den hoppas jag kunna läsa nu på lovet och jag har klart höga förväntningar på den. Cinder, Varma kroppar och Nattens begär är också några böcker jag vill läsa nu i halloween tider. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag älskar serien som börjar med boken Glashuset, Nattens begär är också väldigt bra (: Cinder läste jag för inte så länge sedan. Den var bra med en lite ovanlig tvist i historien ^w^ Hoppas du tycker om någon av dem och får en trevlig läs stund (:

2012-10-27 @ 15:28:53
URL: http://www.ailove.blogg.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Många bra böcker där =)

Glashuset, Rör mig inte!, Cinder och Varma kroppar har jag alla läst och tyckt mycket om =)

2012-11-05 @ 19:16:04
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0