Julia // 10 favoriter från bokhyllan

Detta är mina 10 favoriter från min egna bokhylla. Detta var faktiskt svårare än vad man tror. Pröva själva vetja!
 
1. De utvalda serien är en stor favorit hos mig. Jag älskade båda böckerna, och detta är nog de enda böckerna jag köper i affärn för originalpris. Katsa och Flamma är såååå coola!
 
2. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar hittade jag på en loppis för 15 kr. Även om jag hade läst den innan så var jag bara tvungen att den. För så bra var den, att jag bara var tvungen att ha den. 
 
3. Audrey är så himla rolig, smart och fräsch att alla borde läsa den! Jag hade skyhöga förväntningar på den och den var över alla mina förväntningar. Skrattade mig igenom den. 
 
4. Jag är ett stort fan av Sophie Kinsella. Denna är rolig och det är snart dags för en omläsning känner jag, jag tycker om alla hennes böcker och jag tror nog att denna var bland de bästa. 
 
1. Heartbreak hotel var länge sedan jag läste men jag minns att den tog mig med storm. Ett riktigt stormigt hav. Det är en fantastisk chick-lit bok och jag älskade varje sida. 
 
2. Zzzzzlatan, zlatan, zlatan. Klart Zlatan ska vara med på mina lista. Finns det någon bättre fotbollsbok än denna? Svar nej. Det finns det inte. 
 
3. Små citroner gula läste jag inte för så länge sedan men jag känner att den borde få vara med på den här listan, jag tyckte verkligen om den och nyligen så sa en av mina vänner att hon hade läst den och hon tyckte den var så jävla bra! 
 
4. Mycket mer än så tycker jag är Sarah Dessens bästa bok. Men det kanske har något med att jag läste denna först och fastnade för den. Jag älskade alla karaktärer! 
 
1. Såklart skulle världens bästa författare få vara med. Den här serien är så rolig och så underbar. Kanske den bästa serien jag har läst utav henne! 
2. Hungerspelen...Behöver jag säga något mer egentligen? 
 
Detta är mina 10 favoritböcker från min egna bokhylla. Vilka är era? 

Kommentarer
Postat av: Micaela

1. Extremely loud and incredibly close- Jonathan Safran Foer
2. On the edge- my story - Richard Hammond
3. My Take - Gary Barlow
4. Stop What You're Doing And Read This
5. Between Shades of Gray - Ruta Sepetys
6. Den Blå Färgen - Tracy Chevalier
7. Flickan och Enhörningen - Tracy Chevalier
8. PS Jag Älskar Dig - Cecelia Ahern
9. Mamma sa att jag var sjuk - Julie Gregory
10. Den siste tempelriddaren - Raymond Khoury

Svar: Jag har bara läst en av dina favoritböcker :) fick lite boktips ju :)
mycupoflife.blogg.se

2012-09-12 @ 17:05:36
URL: http://booksandthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0