Julia // Hela serien är utläst!

Nu är hela serien utläst och jag har börjat fundera vad jag ska läsa nu. I två veckor så har jag blandat känslor med Klara och Lisa. Är det någon utav er som vet ifall det kommer fler böcker eller om det bara är 18 böcker? Jag är så sjukt sugen på att fortsätta läsa hästböcker, jag måste hitta en ny serie att sluka! Kom gärna med tips på bra hästserier!
 
Klara serien är så sjuk charmig och hela jag vart så glad när jag läste böckerna, jag verkligen längtade tills nästa gång jag skulle få öppna och läsa. Men jag måste ju erkänna att det känns lite tomt, får ni också den känslan efter ni har läst klart en serie? Jag känner tomhet och lite tankar om vad ska jag läsa nu. 
 
 
Jag har inte skrivit recensioner på alla böcker, för det skulle bli väldigt jobbigt i längden. Det händer ungefär samma saker i alla böcker och det skulle bli väldigt tjatigt att skriva om samma saker. Men jag tycker verkligen att ni ska ta och läsa denna underbara serie!
 
 
Här är iaf mina recensioner på några av böckerna: 
Klaras dröm #1
Klara Andersson, hästägare #3
Klaras val #11
Klaras nya häst #14
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet att jag älskade Stallkompisar-serien av Bonnie Bryant när jag var yngre :) slukade även alla böcker om Robot och serien om Rackastallet (båda är skrivna av Lin Hallberg)

Svar: Åh, tack för tipsen! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-09-20 @ 23:11:26
URL: http://mjuppi.blogg.se
Postat av: Yrsa

Åh, jag läste ganska många häst-böcker när jag var mindre och ville ha en egen häst. Vet inte om jag läste alla Klara-böckerna, dock. Vad heter den sista? Jag blir lite nostalgisk när jag tänker på häsböcker :)

Svar: Hm...Klaras revansch tror jag! :D Det förstår jag om du blir nostalgisk om du läste dom när du var mindre:)
mycupoflife.blogg.se

Postat av: Hanna

Älskade verkligen den här serien, BÄSTA någonsin! En serie som jag läste och älskade samtidigt som jag läste Klaraböckerna var Heartland som du absolut borde kolla in :)

Svar: Heartland ska jag absolut kolla in! :D Jag älskade verkligen denna serie och läser gärna om den om något år eller så :)
mycupoflife.blogg.se

2012-09-24 @ 12:45:48
URL: http://liberlibri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0