julia / Disney

Ibland kan det hända att jag tittar på disney filmer. De är ju ändå mina favorit filmer genom allt. Mina absoluta filmer är, pocahontas och trassel! Vilka är era favoriter?


Och så tycker jag dom här bilderna speglar disney ganska så bra. Undra vad det kommer vara för "sak" i nästa disneyfilm. Spännande spännande!
Kan ni fastställa bilderna med filmerna? :)
Åh, tycker ni inte att disney är underbart?


En intressant film som jag genast vill se är denna nedanför. Men jag har inte sett någon bio reklam? Jag läste att den här filmen är den filmen som har gått back i pengar.

Milo mot Mars

Den unga pojken Milo upptäcker att han nog behöver sin mamma mer än han tror, när marsianer kidnappar henne. Deras plan är att stjäla hennes mammighet till sina egna barn. De hade dock inte räknat med Milo, som med hjälp av en rymdraket tar sig till Mars för att hitta sin mor.



Kommentarer
Postat av: MALIN

jag tycker om nästan alla Disneyklassiker.. typ, Pocahontas, Ringaren i Notre Dame, Mulan, Aladdin, Herkules... klassikerna helt enkelt :)

2011-12-20 @ 16:18:29
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: Ebba - Frankrike 12/13

ÅÅ, Trassel är verkligen underbar!

2011-12-20 @ 17:39:09
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0