julia / boknyhet

 

Idag såg jag en alldeles fantastiskt bra boknyhet som kommer glädja väldigt många tror jag. Ni har väll läst Nick & Norah's oändliga låtlista, eller Naomis &Elys kyssförbudslista? Den här boken bevisar återigen att deras samarbete funkar alldeles utmärkt och jag hoppas dom fortsätter att skriva mer och mer böcker.

Och den här boken handlar om...........BÖCKER eller ja, en bokaffär. Jag tror den är perfekt för en boknörd!

 

Av olika omständiheter är Dash och Lily ensamma i New York över julhelgen. Lily har placerat ut en utmaningsbok i sin favoritbokhandel i hopp om att en kille ska hitta den.

Utmaningarna tar Lily och Dash runt på klassiska NY-ställen, Macys och FAO Schwartz till exempel, och den röda moleskineboken fylls inte bara av kluriga ledtrådar utan också av deras små personliga historier.

Men kommer de någonsin att träffas i verkligheten? Och om de gör det, kommer magin från utmaningsboken att finnas kvar?

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Önskar man var tonåring igen så man fick läsa dessa böcker :D

2011-11-18 @ 10:44:27
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0