julia / M som i Mara

 

Det finns knäppa böcker, och det finns ännu knäppare böcker. Det finns konstiga böcker, och det finns ännu konstigare böcker. Den här boken vet jag inte riktigt vart jag ska placera den, knäpp eller konstigt? Den var inte bra, men den var ändå inte värdelös. Den hade en knäpp handlig, tro mig. Jag vart lurad på handlingen på baksidan. Jag trodde den skulle va bra, men icke sa nicke. Som sakt, den var konstigt och hamnar inte på min topp 40 lista ens.

 

 

 

Författare: Cannie Möller

Antal sidor: 187

Betyg: 2/5

Läs den / läs den inte: lite gullig, kille möter tjej / jag tröttnade på handlingen, hände inget speciellt.

 

 

Beskrivning:

Trots sitt avståndtagande dras Mara in gruppen av ungdomar som samlats till en skrivarvecka vid havet.

Hon möter möjligheterna att överskrida människans begränsningar, hon möter den berusande förälskelsen och fruktansvärda tvivlet. Hon möter sig själv - Hon möter Simon.


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Hihi älskade såna där förutsägbara tjej möter killeböcker när jag var mindre och gör iofs fortfarande :P

2011-11-02 @ 09:55:36
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0